كارت پستال هاي عاشقووووووونه
درباره وبلاگ

سلام من s3n دانشجوی نرم افزارکامپیوترهستم امیدوارم وبلاگم باکـــــمک شمادوستان خوبــــــــــم پربیننده تربشه .. خواهشاهرنظری برای بهترشدن وبلاگ دارین تونظرات بگین ... مرسی
آخرین مطالب
نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 209
بازدید کل : 114196
تعداد مطالب : 28
تعداد نظرات : 86
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->

-->

#..Bia2S3N..#
شنبه 30 بهمن 1389برچسب:كارت پستال,عاشقونه,پستال عاشقونه, :: 15:32 ::  نويسنده : S3N       

سلاممممممممم به دوستاي خوبم كه همراه وبلاگ من هستن

من امروز چن تا عكس از كارت پستال هاي عاشقوووووووونه براتون آماده كردم اميدوارم خوشتون بياد و مورد پسند شما واقع بشه!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خوووووووووووووووووووب بودن نه!!!!!!

خيليييييييييييييي بي معرفتي اگه نظرندي!!!!!!!

 



نظرات شما عزیزان:

میثم
ساعت14:51---23 فروردين 1390
messi

meysam_ssass
ساعت22:37---9 فروردين 1390
سلام دوست عزیز
من بعد از مدتی دوباره اومدم تا به وبلاگم سروسامان بدم!!!
من لینک خودم رو تو وبلاگ شما ندیدم
اگه دوست دارید دوباره با من تبادل لینک بکنید حتما پیام بدین.


محمد
ساعت19:31---8 اسفند 1389
و دریایی و من موجی اسیرم که می خواهم در آغوشت بمیرم بیا دریای من آغوش بر کش نمی خواهم جدا از تو بمیرم

bita divo0ne
ساعت11:33---4 اسفند 1389
دستت مر30 واقع جالب بودن =
اگه تونستی به منم سر بزن جیگرDD فدا مدات
بیتا دیونه


امیرعلی
ساعت0:17---1 اسفند 1389
خیلی زیبابود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: